Praca Siedlce i okolice – najnowsze oferty pracy w Siedlcach

Słodycze reklamowe – jak należy je pakować?

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Czekolada to jeden z najpopularniejszych rodzajów reklamowych słodkości. Do wyboru mamy zarówno tabliczki o rozmaitych kształtach i wielkościach, jak i pakowane pojedynczo czekoladki. Tego typu wyroby dostępne są w kilku podstawowych wersjach. Zalicza się do nich czekoladę mleczną, gorzką, deserową oraz białą. Dużą popularnością cieszą się produkty z dodatkami takimi, jak bakalie czy nadzieniami o różnym smaku – owocowym czy czekoladowym. Aby czekolada reklamowa skutecznie przykuła uwagę klientów, zadbać należy nie tylko o najwyższą jej jakość, lecz również opakowanie.Idealne słodycze reklamowe powinny mieć oryginalne, przykuwające wzrok opakowanie. zachęcające do zjedzenia jej zawartości. Niezwykle ważną kwestią jest tutaj odpowiednie zaprojektowanie nadruku, który będzie się na nim znajdował. Uwzględniać może ono zarówno logo marki,  jak i jej slogan reklamowy, adres strony internetowej czy ciekawą grafikę. Całość powinna być czytelna i trzymana w spójnej, miłej dla oka kolorystyce.

Jeśli chodzi o słodycze reklamowe w postaci czekolady, najpopularniejszymi kształtami są produkty w formie prostokąta lub kwadratu. Nieco inaczej sytuacja wygląda w przypadku pralinek. Bardzo często, zamiast w klasycznym opakowaniu umieszcza się je w okrągłym pudełku imitującym bombkę choinkową czy owalnym, które do złudzenia przypomina pisankę. Ciekawą alternatywę stanowić mogą także opakowania blaszane czy drewniane, które po opróżnieniu wykorzystywać można do przechowywania różnego rodzaju drobiazgów.

Aby zakupione Słodycze reklamowe posłużyły nam przez długi czas, zadbać należy o odpowiednie ich przechowywanie – jedynie wówczas zachowają on swoje walory smakowe. Tego typu produkty umieścić należy w chłodnym miejscu charakteryzującym się niską wilgotnością. Najbardziej optymalna temperatura do przechowywania czekolady reklamowej to pomiędzy 12 a 18 stopni Celsjusza. Zadbać należy także o to, aby nie była ona narażona na działanie światła słonecznego. Związane jest to z faktem, iż większość dostępnych na rynku opakowań nie przepuszcza promieni UV.

Comments are disabled