Czy kiedyś wchodząc do siedziby jakiejś firmy widziałeś, że na stole czy ladzie leżały tam do wzięcia zupełnie za darmo jakieś słodycze? To wcale nie były takie zwykłe cukierki. Oczywiście same łakocie są standardowe, ale jeśli nie przyjrzałeś się ich papierkom to musisz wiedzieć, że zazwyczaj znajduje się tam logo samej firmy, w której się znajdują. To dodatkowa forma promocji, która obecnie okazuje się być coraz bardziej skuteczne. Jeśli Ty także chciałbyś oferować swoim Klientom takie słodycze to na pewno przyda Ci się wiedza odnośnie tego jak można słodycze wykorzystać do promocji.Jedną z form takiej promocji oczywiście już wymieniłem. Słodycze reklamowe po prostu mogą leżeć w miseczkach gdzieś w siedzibie firmy. Oczywiście zdecydowanie najlepiej będzie jeśli te słodycze zostaną rozlokowane w tych miejscach, gdzie często przebywają nasi Klienci. Tam gdzie się gromadzą jest największa szansa, że ludzie nawet z nudów wezmą sobie trochę słodyczy. Biorąc ich więcej możliwe, że podzielą się nimi później z rodziną i znajomymi, a to oznacza, że mamy dodatkową promocję jeśli na papierkach jest naszego logo.
Druga opcja to wszelkiego rodzaju targi promocyjne. Dzisiaj chyba każda szanująca się firma bierze udział w tego typu targach. Jest to zrozumiałe, gdyż to najlepsza i jednocześnie najtańsza forma prezentacji swojej firmy. Podczas targów także można rozdawać swoje słodycze reklamowe. Tutaj przyda się już zatrudnienie hostess. Dzięki temu słodycze będą rozdawane nie tylko na stoisku naszej firmy, ale tak naprawdę na całej hali targów bo przecież hostessy swobodnie mogą się przemieszczać.
Nasze Słodycze reklamowe swobodnie mogą być także rozdawane na innych spotkaniach promocyjnych. Popularne są dzisiaj przecież wszelkiego typu pikniki, akcje promocyjne w marketach, galeriach handlowych i tego typu miejscach. Cukierek to taki uniwersalny gadżet reklamowy. Zdecydowana większość ludzi lubi przecież słodycze, a skoro tak jest to na pewno chętnie skorzysta z takiego prezentu. Rozdając je dalej przekazuje naszą reklamę i tym samym przyczynia się do wzrostu popularności firmy.